齊齊貓眼一番!!!

星期六下班後就應邀出席了Fasio新品發佈會,
當天還有很多Blogger一起來了!


美食種類不多, 不過也蠻好吃的


有靚仔化妝師示範, 大家都好留心哦!!!


有相為架, 你睇個化妝師越化越埋架!!!
哈哈, 唔知個model咩感覺呢?


枱上面都有好多新品讓我們試用!


Fasio今季找來松本潤作代言人, 其實除左sell佢個靚仔樣之外,
仲有咩可以sell呢? 唔通佢會用d產品???


仲有blogger 亞dar親手整左d曲奇餅比大家食,
真係好正, 不過我中意食林林地嘅cookie,
希望下次再有機會試食啦!


白白淨的安怡, 企喺佢旁邊我立即變得好黑,
而且..... 仲顯得我個頭好細, 哈哈, 係咪好事呢????


大合照兩張, 好大堆人呀!!! 大家都笑得好開心!
今次示範的3位都是男化妝師哦, 係咪特別安排比我地架呢???


除左即場試用, 仲拎左5件產品返屋企!
一望見個kose紙袋, 就令我覺得好似拎包曲奇返屋企咁!!!哈哈!!!!


model的貓眼畫我好美哦, 讓我都來試下先!


很美的包裝, 包裝盒的背後有教學, 感覺跟kate的包裝很像哦!
恍如水晶吊燈般閃爍的閃亮粉體, 配合高發色度的3種漸變色調,
於眼波流轉間, 讓魅力傾瀉而出! 共有5色, 而今次我試用 PU-4 神秘紫調








首創! 梳形睫毛液及眼尾專用眼線液結合!
輕輕一塗, 瞬即呈現極緻濃密效果, 同時帶來躍動的眼線,
散發誘人魅力的子貓眼妝驚豔登場!
一共有4色, 而今次我就係試黝黑色!
很特別的雙合一眼線睫毛筆, 一支就集合了眼睫毛液及眼線筆的功能,
很方便, 不過畫眼頭的時候就要小心, 一不留神就會弄到鼻樑啦!


用它來畫眼線, 不熟手的我覺我有d難度, 可能因為我平時用開眼線膠啦,
不過畫多幾次應該就無問題啦!


睫毛液有點杰身, 所以搽一至兩層後, 睫先已經很夠濃密, 而且挺身,
5個鐘頭後仍然沒有垂下來哦!!!

唇彩我抽到的只係透明閃粉, 上色度不高, 不過閃粉很幼細,
搽上咀仔後很立體! 採用絨面刷頭, 輕易打造出完美亮澤的效果!
而我抽到就是 SP002透亮系!

另外, 也試用了眼睫毛卸妝液, 輕輕掃上睫先數下,
已可稍為卸去黑黑的睫毛液, 不過潔淨力不夠強,
最後我還是要用回我平時用開的卸眼妝產品去完全卸妝!

而卸妝油潔淨力不錯, 一部面部彩妝都可以輕鬆卸去,
不過絕對卸除不了眼妝! 所以不建議大家用它來卸眼妝!


這次用了很多心機寫哦, 大家喜歡的就推一下吧,
有你們的支持, 我就更有力量去寫好文哦!!!!!

留言