我和男人之迪士尼一日遊 (上集 )

男人生日, 咁啱我又有一張免費迪士尼門票,
於是我就帶左佢去玩一日啦!
前一晚我地仲去左KTV慶祝,
玩到4點先搵返屋企, 又飲左好多酒,
飲酒的人係我, 我男人係唔飲酒的,
哈哈, 生日唔係我, 不過我照飲!
ANYWAY, 帶住宿醉的我,
晨咁早9點就要彈起身化妝,
準備我地的迪士尼一日遊


當日我地就係坐東涌線去到欣澳站,
再轉迪士尼專用列車入去架,
成架車好多米奇老鼠, 唐老鴨, 我不停影相呀!


一黎到緊係要在大門口影張相留念啦!
當日真係又曬又熱, 我要不停補大陽油,
不過都阻止唔到我地係咁影相!


兩個大細路喺店內不停拎道具影相,
D途人見到我地都笑, 不過我地話之佢啦!


粉紅色真係好襯我! 哈哈!


好多汽球呀, 唔知要幾多個汽球先可以帶我升天呢?
迪士尼的皇宮好靚呀!
充滿童真的我, 捉埋男人一齊玩旋轉木馬!
點解後面D人好似死老豆咁, 唔識笑嘅?


我地影左實在太多相啦, 好彩有腳架幫手,
唔洗搵D自由行同我地揸機!


人少少去迪士尼真係唔錯,
玩野又唔洗點排隊, 影相都唔洗爭位!
你睇我男人個表情就知佢揸車的技術有"多好" !!!


支黑加倫子雪條超好食, 唔知百佳有無呢?
之後我地玩左旋轉杯, 你地唔好睇我男人個樣咁斯文,
實情佢係痴線架, 一上左車就猛咁轉, 轉到我想嘔呀!
落車的時候都暈陀陀!


玩左咁耐都係時候坐下休息下,
部火車好鬼慢, 又好鬼曬, 坐一個圈成身汗!
不過米奇老鼠歌劇院好好睇,
可惜我D假睫毛太長, 搞到我個3D眼鏡成日移位!


入得去迪士尼緊係要同卡通人物影相啦,
不過佢地安排得唔係咁好,
所以我只係影到某幾個JA!
搵唔到跳跳虎同灰姑娘呀!!!!


好彩都可以同跳跳虎影返張合照
出左好多汗, 個妝都無咩點溶,
LANCOME 支 BASE真係無得彈


又坐船仔, 又行樹屋, 行到腳斷啦!
PS. 我係著船底鞋啦
隻小象係假架, 不過都好似真


樹屋係泰山的屋, 有好多佢的回憶哦! 影相唔錯!

太多相啦, 今個TRIP我地影左3百幾張相,
仲有好多未POST出黎架,
想睇就推一下, 支持下我啦!

留言